-->

tabung sumbangan ;)

Friday, February 5, 2010

dara sekarang pun da boleh dibeli

Perkara macam ini sebenarnya da lama berlaku disekitar kita.Mungkin ada yang sedar,ada yang tak.Selaput dara palsu = Artificial Virginity Hymen.Produk ni diusahakan oleh Syarikat Gigimo di China.Lagi ada dikeluarkan oleh U.S,,jepun pun ada.Kalau nak yang murah sikit,,beli la buatan China.Harga sekitar usd50.
Aku rasa sasaran utama pengguna produk ini adalah untuk menipu suami mereka bahawa mereka masih perawan walhal pernah ditebuk tupai atau dah biasa dikorek tupai.Dara adalah sangat penting untuk seseorang perempuan dan ia dianggap sebagai mahkota seorang perempuan.Ramai orang-orang jahil dengan bangganya buat statement yang rambut adalah mahkota wanita.That's why la mereka rasa bangga kot show their own crown to bukan muhrim.kan?Bagi aku segenap anggota tubuh perempuan adalah sangat mahal..Ok sapa tak puas hati, sila argue dengan aku dengan penuh sopan santun.



Keterangan tentang produk ini:

No more worry about losing your virginity. With this product, you can have your first night back anytime. Insert this artificial hymen into your vagina carefully. It will expand a little and make you feel tight. When your lover penetrate, it will ooze out a liquid that look like blood not too much but just the right amount. Add in a few moans and groans, you will pass through undetectable. Its easy to use, clinically proven non-toxic to human and has no side effects, no pain to use and no allergic reaction.

This Adult Sex Toy Feature:

  • Easy to use
  • Place inside vagina 15-25 minutes before intercourse
  • Soluble and expandable at body heat
  • Clinically proven non-toxic to human
  • No side effects, no pain to use, no allergic reaction

Ok,back to our topic,artificial dara.Alat ini akan mengeluarkan cairan seperti darah jika dimasuki alat kelamin lelaki.Benda ini akan dimasukan ke vagina wanita 25 minit sebelum hubungan intim dilakukan. Bila da mereka melakukan hubungan seksual, alat itu akan mengeluarkan cairan seperti darah dengan jumlah yang tak la terlalu banyak.

In fact,untuk lebih meyakinkan si lelaki tuh, wanita pengguna alat tersebut akan disarankan melakukan erangan atau jerit seperti kesakitan. Konon-kononnya lelaki tu akan semakin yakin kalau wanita yang memakai alat tersebut benar-benar masih perawan or anak dara.

Simple kan zaman sekarang.Dara boleh dilelong-lelong.Dara boleh dibohong-bohong.


Aku pernah terbaca dalam satu artikel yang benda-benda macam ni tidak ada manfaatnya. Sebabnya sangat jarang orang mengetahui seorang wanita itu perawan ataupun tak. Kecuali doktor yang betul-betul pakar bab-bab macam ni.Itu pun sangat sedikit yang tau.Ada banyak kes dara adalah nipis dan oleh itu tiada darah keluar. Ia bergantung pada individu. Sesetengah wanita yang pecah daranya tak mengalami pendarahan dan kesakitan. Ini adalah pendapat doktor yang arif bab-bab macam ni.

Tak semestinya dara boleh pecah akibat aktiviti seks je,,banyak lagi faktor lain.Contohnya,aktiviti lasak ke,terjatuh ke,macam-macam lagi.Bagi pendapat aku,dengan wujudnya benda-benda macam ni,,lelaki akan mudah nak eksploitasi kaum perempuan. Lelaki akan payah nak percaya dengan perempuan.Betul tak.Dah la perempuan senang dipancing dengan kata-kata manis.Bila da cair,,semua nak serah.haih~

kene ayat sikit,,mulalah meleleh

Produk ini mendorong hubungan seks terlarang. Islam melarang hubungan ini kecuali dalam pernikahan.kan?Orang semua dah tahu,tapi masih nak buat.Tu yang aku tak faham and aku minta dijauhkan benda-benda macam ni jadi pada diri aku sendiri.



p/s:demam terkejut. =(

9 comments:

ogy said...

pergh~! ayat ko. pdas btol tp ade kbnaran yg hakiki d ctu. hbat btol ad dara plsu. cian plak kat kaum laki. pe nk jd lah ngn dnie skunk. smoga kite dilindungi Nya. ameen.

fisabillillah....... said...

eii....
gelinye aku tgOk...
kot2 bnde 2 pati sirap jew kot..
hahahaha

•✿•fitri ain•✿• said...

ogy~: sekarang sume benda da bole palsukan ogy..salah guna akal yg tuhan bg..

•✿•fitri ain•✿• said...

la~: haha!sirap??tak mungkin ah..mura tuh..dlm seratus ringgit lebey kot kalo tak silap da bole dpt..sng a pelacor2 sedunia nnty..errrrgg!

KaorU IchibaNa said...

moralnyer,sayangi diri anda =)

•✿•fitri ain•✿• said...

kaoru : sayang diri,,sayang maruah juga.. =)

aishahumairah said...

salam..
dasyat tol zmn skrg ni..
mudah2an diselamatkan dr tipu dya dunia...

aishahumairah said...

salam..
dasyat tol zmn skrg ni..
mudah2an diselamatkan dr tipu dya dunia...

•✿•fitri ain•✿• said...

wslm..yup2..sgt stuju..ameen~