-->

tabung sumbangan ;)

Saturday, September 17, 2011

Random

Hei Hei Hei..
Assalamualaikum :)


Banyak kali dah cuba cari kesempatan nak update belog tapi banyak sangat benda nak disettlekan. Hee. Tentang raya?Memang awesome. Hei walapun dah cecah 20++ duit raya still dapat RM 400++. Haha. Ternyata aku masih lagi tak didiskriminasi walaupun dah tuo lanjut usia. hee


Tapi.. tapi kan..RM 400 + kau ingat aku boleh sakan pergi joli sana sini? Minggu ke 3 raya ni da tinggal 90. Tekey ambo weh. Yela, balik je KB nak kena bayar sewa rumah, api air, duit jamuan, itu ini,makan hari-hari ,tinggal la 90 je sekarang ni. T_T . Hei aku tak boros okeng! Dunia ni menuntut aku bayar itu ini.


So, after raya aku ditugaskan semula ke OutPatient Department(OPD). YEAY! Memang suka. Even letih sebab banyak bakul nak kena filling dengan ubat, tapi tak kesah sebab OPD memang best.So, after tolak cuti, dalam 15 hari je la kat OPD. Rasa macam bahagia sikit sebab tak lama lagi dah nak habis. October ni kat Sub store & Pre-pack pastu exam. Then cuti. =D


Cuti?? Heaven gila! ^_________^
Tak sabar.

No comments: