-->

tabung sumbangan ;)

Tuesday, November 30, 2010

1991

Beberapa hari lepas Rabi mengetag aku untuk join contest. Contest muke kanak-kanak. Hadiah dia agak best la jugak.Earring dari lazo diamond jewellery.White gold lagik tuu.

Tapi aku buat entry ne bukan nak join contest pun. Sesaje je nak tempek muka zaman kanak-kanak dulu. ngee~ ;p



dari kiri: ngah, cik,& abang long.
aku: yang cinonet sekali tu..



semasa Jan 91.


Semua gambar time kecik cinonet umo dalam 7-8 bulan. Sekarang aku dah nak masuk 21 tahun depan. Yang laen tu semua sepupu aku,anak maklong belah mak. Sekarang abang long dah 26, ngah 24 kot, cik 23. Semua dah besar panjang.



Dan aku dah tak jadi mangsa buli macam dulu-dulu.

Tata & Assalamualaikum. :D

3 comments:

keyha azkiya said...

eh, lahir tahun 91? tak penah tau punnnn!

**fitri ain** said...

nonono. hehe. xde la. 90 la. ne pic tym 91.

**fitri ain** said...

nonono. hehe. xde la. 90 la. ne pic tym 91.